Tuesday 4 October 2011

Open New Story ^^

Hi, Assalamualaikum :)

Okay, today update about ex-besties
Hm okay we all dah break :/ (ceh break konon :p)
Pasal apa? Actually we all banyak kali dah fight and idk kenapa :3 We all fight and fight after tht break and bersatu balik kan? Aku tahu. Dah ramai kutuk and complain about we all. But now, aku yakin yang benda sama tak akan terjadi lagi. We all berkawan tapi hanya kawan biasa. Aku bukan dalam group mereka and dah tak akan dalam group mereka. Aku rasa diri aku selalu diperbodohkan oleh mereka. Dilayan seperti patung bagi mereka. Aku lebih hadap mereka. Ya, aku tahu aku bodoh aite? Dah hidup aku memang aku.
And dah namanya pun kawan tak semestinya sampai akhir zaman. Tapi kalau tetap bersama maka bersamalah selamanya. Aku iri sangat tengok orang lain bahagia dengan kawan. Manada kawan yang tiada berselisih faham kann? Haha :pAku sayang mereka tapi mereka buat aku cemni.
Nak buat macam mana? Setiap yang berlaku ada hikmahnya :> Aku pun sedar yang aku pun banyak bohong mereka tapi we all sama so tak salah kan membezekan antara satu sama lain? Aku memang dah tak tahan menghadapi semua ni. For fair, kita semua salah. So and mulai hari ini, maka dengan rasminya aku nak buka lembaran hidup baru tanpa mereka. Alhamdulillah dalam satu hari aku boleh melaksanakan hidup ceria di sekolah tanpa mereka. Dan mereka pun dapat melaksanakan hidup dengan ceria tanpa aku. Itu benda penting yang sangat aku tahu :'/ Tapi walau apapun aku tak akan lupakan mereka dan semua tinggal kenangan sahaja. Dan sekarang yang lebih memerlukan aku adalah orang yang selama ni ambil berat terhadap aku seperti aku adalah keluarga kandung mereka. Aku sedar akan kesalahanku dan aku tak akan abaikan mereka yang memerlukan aku. kbye :')


p/s: Ayat mintak kaki bhaii -.- Haha kau boleh? :p

No comments:

Post a Comment

Followers ^^v