Wednesday 5 October 2011

Hangout 05/10/2011

Today:

First place: Hot&Roll 


                  Amboyy, main Ipad nampak :p Sempat lagi berposing sambil tunggu breakfast sampai ^^


Hah? Nampak tak nampak? Sedapnyaaa! Amira cukup lahh tu main Ipad!


Terliur tak? Well. Aku yang masak bhaa xD Iloveyou Hot&Roll :*


Second place: Kedai blingbling accessories apatah bagai -.-


Angry Birds n_n Kau ada? Semua aku beli. Hikhik ktipu :/



Mari beli sama farr! Dua singgit. Haha xD Murah kann?


Okayy barangnya memang hebatt. Awesome (Y)
*Eh, tak lahh awesome manapungg xDD


Amira.... Kasi kiss :* kau dekat pakcik KFC ni ;p Haha :DD


Cara membuka tin minuman dengan betul. Tengok gambar betul-betul. 
*Alamak! Pahal susah open ni? 


Banyak duit cik kak oii -.- Belanja titerw buleh?
RM5 SAHAJA SAYA MINTAK ><


Kentang ada fish ball ada minum? Lala~


Lengkap kann? Lunch :>



Handphone siapa paling mahal? Abaikan warna putih tu aku punya. Tahulahh versi lama :'/
Cuma handphone tu yang mampuku beliii :(


Beli HOT&ROLL satu percuma angry birds, handphone blackberry dan handphone 3 gs campur dengan benda alah warna oren tu. Beli jangan tak beli!


Baju warna pink+putih tu Farisha, Baju kecik sebelah tu anak amira, biru tu anak nadya and warna cokelat tu fadzlina. Miahahaha :3

Actually banyak lagi okay. Malas nak update banyak. Maaflahh aku tak sporting nak posing bagai ni --' err okay aku kena basuh bilik air ni~ penat dah aku dengar haihh --' kbye assalamualaikum :)


















No comments:

Post a Comment

Followers ^^v