Wednesday 21 December 2011

Cinta. Hm you all tahu apa mean prkataan tu? You all faham apa mean ayat tu? Hati aku berbelah bagi sekarang ni. Aku happy+sad bila dapat tahu yg dia dah tak suka aku :') Aku faham, memang tu yg aku nak tapi kenapa mesti aku rasa sedih?! Aku runsing sangat. Kenapa kalau aku lupa dia datang dalam mimpi aku? Hati aku pun berdebar setiap kali cemtu, dia lalu depan aku bagai even dia dah tak suka aku. Dia suka aku dulu ye tak je kan? Apa kau ni buat cemni sampai bila ha aina sampai bila do!? Kau kena buang feel tu please! Ya Allah tolonglah aku buang semua feel ni. Cane aku nak lupakan dia? Dia tu handsome sgt ke tak kan? Putih pun aku lagi putih kan hmm huhhhh -.- Kenapa jugak mesti aku susah lupakan dia? Dia dah tak suka aku kenapa mesti berdebar lagi? Aku tak pernah dan tak akan pernah suka kat dia. Mungkin ni balasan untuk orang yang jual mahal macam aku ni kan? Cinta cinta cinta please go away from my live!! Again, berikanlah aku petunjuk ya allah.

No comments:

Post a Comment

Followers ^^v