Friday 2 December 2011

Kau ingat tak time form1 daftar untuk kemasukan sekolah menengah? Kau ingat tak kita berkenalan cane. Aku tak ingat ._. Eleh hmph tipu lah kalau aku cakap aku tak ingat kan? Kau ingat last month hari persekolahan? Time tu kau fight dengan NA&NN. Dah lah aku malas cerita panjang pasal tu. Aku ingat everything! Kau dah salah faham k. Bukan aku yang mention dia kesayangan kau tu. Aku dah text panjang kat kau kan? Harap lah kau baca penat aku taip duh -.-  Aku tak pernah stalk dia dan tak kan pernah stalk dia. Aku tak akan pernah caras hak kau. Memang dah ada dekat timeline aku. Unfollow pun sama je habis aku nak buat cane ha? Hm. Please don't spoil our friendship yang kita bina even kita bukan satu geng. But we still bestfriends right? Aku tahu aku tak retis macam 'dia'. Kalau aku nak sangat aku boleh amik TK tu. Aku dah cakap kat kau kan siapa tu? Aku nak tolong kau buang sifat cemburu kau tolong. Kalau dengan orang lain kau tak boleh halang, never! Jadi tolong ubah dan jangan simpan lagi. Memang susah tapi u can't say NO! Anti-say-no dalam hal ni k please? Thankyou! xx


No comments:

Post a Comment

Followers ^^v