Sunday 11 March 2012

Love Story Let's Make It History. Sejarah kisah cinta kita <3




Saya nak cakap yg saya dah buat k-e-p-u-t-u-s-a-n. Keputusan apa? Saya akan pilih antara A atau E untuk mencuci mata hari2 saya. Cheewahlaweh! ^^v *Sakai* Orait. And si pemalang yg dah curi hati aku adalah
KA. Yes! That's you boy :') Nak kata dia baik? Sure :) Ehem. Hero geografi! Oh masalah semalam pun dah settle. Alhamdulillah. Cinta yg lepas dah mati -.- Ambil yg keruh, buang yg jernih. Lagi pun rahsia aku ni macam dah nak terbongkar aite. Alah biarlah kan. Yg penting semua happy. R? Bff dia tu. Hmm :( yg tu buat aku pening. Taktau cane nak settle btw aku serahkan semuanya dekat Allah. Aku tahu umur macam aku ni tak layak nak ber-love semua. Tapi nak buat cane kan.. Teehee.. Senyum je lah :>




No comments:

Post a Comment

Followers ^^v