Wednesday 14 December 2011


Ha, kau nampak tak minah ni? Kau kenal dia tak? Hm, I bet korang kenal la, kalau tak kenal buat2 kenal jela k -.-  wtvr. Nak tahu kenapa dengan minah ni? apa dia buat kat aku. Ha? Ha? ceh kfine dia ni sengal! mmg sengal! paling sengal! Huhhh kau nak tahu apa dia buat kat aku? Sampai buat aku tak puas hati dengan dia. Straight to the point ._.

Cani la kau memang buat aku selalu tak puas hati dekat kau. sebab kau pandai sangat, rajin&baik hati. always tolong aku bila aku dalam kerunsingan. er, maksud aku. cer tengok blog aku ni, yang ada burung twitter, back to top, garis putus2, youtube autoplay semua dia buat! cantik tahu? aku suka! memang aku tak puas hati. aku ni bodoh, noob, silly semua ada :3 psl aku tak reti buat semua ni. baca tapi still takphm :D *sengih. tapi orang lain? termasuk kau. gambar header tu je aku buat sendiri. and ya? tu je aku tahu buat kot. link berpelangi senang2. that's all :3 aduh pahal aku noob sangat ni? kau pun pandai dalam matapelajaran. maybe kau boleh masuk ibnu khaldun, ibnu sina atau lain2 kelas depan2. sedangkan aku kurang daripada kau. memang aku nak thanks sangat kat kau sebab dah tolong aku banyak2 :') terharu gile k! sebab tu aku sayang kau ngehngeh xD tukar ic boleh? 

No comments:

Post a Comment

Followers ^^v