Thursday 15 December 2011


Ha? Kenal tak budak comel ni. Mesti la kenal kan! Hotstuff babe :*
Ni my bestfriends. Kitaorg suka gaduh. Yeke? alaa biasalah tu gaduh baik gaduh baik kan? manada kawan yang tak pernah brselisih faham. macam yg pernah aku cakap dulu ._.
aku post ni pasal aku suka tengok gambar dia yg ni. Comel angattt :') Comel kan?

for you: kau tahu tak yang kau dah salah faham? sumpah memekak tu bukan ayat untuk ditujukan kat kau. jiran aku tu tak habis2 memekak siang malam pagi petang -.- mana aku tak tahan. alang2 aku tengah text dgn kau, aku lepaskan jela geram aku kat kau. ayat aku tu memang buat kau terasa. aku tahu sebab dalam kurungan aku tulis (aku........geram) kot. aku terlepas ayat 'lepaskan' dalam ruangan '........' tu. Sorry eh? Tolonglah jangan salah faham. aku kan baik aku mesti tolong kau bantu kau kalau aku mampu. hahaha :D aku tak reply text kau pun sbb mak aku rampas phone. jangan salah faham kat aku lagi k? Iloveyouu omeii :'* 

No comments:

Post a Comment

Followers ^^v